Често задавани въпроси за 4G камера в копче

В този раздел ще намерите най-често задаваните въпроси относно камерата в копче Secutron SECU25-4G 4G. 

Ако тук не намерите отговора на въпроса си, вижте и техническите съвети за модула Secutron Core 2.02, който камерата използва.

Не може да се свърже с устройството

Проблемът с връзката може да бъде причинен от: 

  1. 4G LTE модемът не е свързан с интернет
  2. WiFi модулът Secutron Core 2.02 не е свързан с 4G LTE модем
  3. Проблемът е в самия модул Secutron Core 2.02 

Сега ще обсъдим по-подробно отделните варианти. 

1. 4G LTE модемът не е свързан с интернет 

Това може да бъде причинено от например: 

  • лош сигнал
  • включен ПИН код на поставената SIM карта
  • неправилно зададен APN
  • липсата на план за мобилни данни на SIM картата 

Можете лесно да проверите дали има проблем с модема, като се свържете към неговата WiFi мрежа от компютър и се опитате да заредите уеб страница - ако успеете, това означава, че няма проблем с модема. 

Тук можете да проверите скоростта на вашата интернет връзка 
За да проверите функционалността на модема, свържете се с неговата WiFi мрежа (SSID: SCN-4GRT-XXXXX; парола: 0123456789) и след това опитайте да заредите която и да е уеб страница. Ако страницата не се зареди, ясно е, че проблемът е в модема. 

След това въведете IP адреса на модема по подразбиране 192.168.100.1 в интернет браузъра (на устройството, свързано към WiFi SCN-4GRT-XXX), който трябва да отвори страницата за вход за администриране на модема. За да влезете в администрацията, въведете login: admin; парола: админ. 

Видео инструкции за влизане в администрацията на модема

Свържете се с администрацията на рутера и проверете сигнала и дали модемът има присвоен IP адрес. 

На снимката можете да видите как изглежда страницата, ако устройството работи безпроблемно. 

Устройството работи правилно

  • е достатъчен сигнал
  • модемът има присвоен IP адрес 

Следващата снимка показва нефункционално състояние, когато в модема не е поставена SIM карта. Полетата IP адрес и 3G/4G сила на сигнала са празни. 

Устройството не работи правилно 

 

  • няма сигнал
  • не е зададен IP адрес 

Решение: 
- поставете SIM картата с изключен ПИН код и достатъчна тарифа за мобилни данни 

Ако поставите SIM карта в модема без тарифа за данни или с неправилно зададена APN, екранът ще изглежда като на снимката по-долу. 

Въпреки че модемът показва сигнал, той няма присвоен IP адрес. 

Устройството не работи правилно 

  • сигналът е достатъчен
  • не е зададен IP адрес

Определяне на проблема: 
- проблем със SIM картата 

Решение:Проблемът е причинен от грешка в SIM картата в 4G LTE модема. Препоръчваме: 

  • Проверете дали SIM картата има изключен ПИН код и, ако е необходимо, го изключете
  • Проверете дали SIM картата има активен план за данни (напр. Като я поставите в телефона и се опитате да заредите която и да е уеб страница). След това или активирайте плана за данни, или заменете SIM картата с друга. 

2. Модулът Secutron Core 2.02 не е свързан към модема 

Ако сте проверили, че проблемът не е в 4G страната на LTE модема, уверете се, че двете устройства са свързани заедно. 
За да проверите дали някое устройство е свързано към модема, влезте в неговата администрация в раздела DHCP сървър - DHCP списък с клиенти. Този раздел ви показва всички устройства, свързани към модема. Имайте предвид, че едно от устройствата ще бъде компютърът, от който в момента разглеждате администрацията на модема. 

  • ако в раздела DHCP Client List се появи „Secutron Core 2.02“, връзката между двете устройства работи добре и можете да преминете към стъпка 3 
  • ако Secutron Core 2.02 (или друга камера) не се появи, препоръчваме да опитате друга 

Метод за проверка 

Вторият вариант за проверка на комуникацията между модема и камерата е чрез мобилното приложение Anyscene. 

За да проверите, изпълнете следните стъпки: 

  1. свържете се с WiFi мрежа от 4G модем (SCN-4GRT-XXXX)
  2. стартирайте приложението Anyscene
  3. натиснете символа "+", за да добавите нова камера и след това изберете "Scan local network" 

Ако приложението намери устройство, комуникацията е наред и проблемът ще бъде в модула Secutron Core 2.02. Така че продължете към точка 3. 

Ако приложението не може да намери устройства, това означава, че отделните компоненти не са свързани заедно. 

В такъв случай: 

  1. Проверете дали терминалът не е разреден и е включен.
  2. Свържете двете устройства с конфигурационния LAN кабел, изчакайте около 1 минута и извършете цялата проверка отново. 

Ако устройствата започнат да комуникират помежду си, това означава, че проблемът е причинен от лоша WiFi конфигурация, която можете да настроите чрез приложението Anyscene - модулът трябва да бъде свързан към WiFi 4G модема SCN-4GRT-XXXXX (паролата е: 0123456789). 

след като се покаже символ сърце, изчакайте, докато се покаже символът за Checkbox. След това можете да изключите конфигурационния LAN кабел. 

Ако устройствата не комуникират помежду си дори след свързване на конфигурационния LAN кабел, продължете със стъпка 3. 

3. Проблемът е в самия модул Secutron Core 2.02 

Ако горните съвети не решат проблема, тогава всичко показва, че устройството е дефектно. В този случай ще е необходимо да го изпратите на доставчика за оценка и възможен ремонт. 

Изображението не се вижда

Този проблем може да бъде причинен от: 

  • Ограничена скорост на интернет в 4G модем или вашето мобилно устройство. Изчакайте поне 5 минути, ако изображението се покаже. Ако е така, активирайте достатъчен план за данни на SIM картата. Ако не, продължете със стъпка 2. 
  • Ако виждате само черен екран, има проблем при свързването на камерата. В този случай кабелът от камерата вероятно е повреден и ще е необходимо да изпратите устройството до доставчика за проверка и възможен ремонт. 

Свържете устройството към WiFi чрез приложението AnyScene

Във видеото по-долу е показано как да свържете камерата към WiFi мрежа чрез приложението AnyScene. 

Приложението AnyScene се използва, например, от продуктите Secutron DoorGuard-W или 4G камера в копче. 

Настройка на известия по имейл от камерата

Настройване на известия по имейл от Видеото по-долу показва как да настроите известия по имейл от камерата чрез приложението AnyScene. 

Колко интернет данни са необходими за 1 час предаване на изображение?

Консумацията на данни по време на прехвърляне на изображение се влияе предимно от настройките на изображението и заснемането. С VGA разделителна способност и заснемане от 25 кадъра в секунда средното потребление на данни е 500Mb/1ч.

Хареса ли ви тази статия?
Съвети за модул Secutron Core 2.02 Съвети за модул Secutron Core 2.02

Дискусия

Темата все още не е коментирана.

Само регистрирани потребители могат да участват в дискусията.

Широка гама

Над 5000 продукта

​Производство по поръчка

От проектирането до изпълнението

Дискретна доставка

Без данни за електронния магазин

Специалист в областта 

Над 5 години в индустрията