Рекламации

Въпреки че се опитваме да продаваме такива продукти, при които това да се случва рядко, все пак се случва продукт да се повреди. Ако това се случи, ще уредим възможно най-бързо ремонт или подмяна на стоките или ще възстановим парите ви. 

Преди да направите рекламация на продукт

Преди да направите рекламация, моля, разгледайте нашите технически съвети, тъй като много често причината за неизправността е само грешната настройка на устройството. 

Ето най-често срещаните проблеми и решения:

Как да търсите в техническите съвети: 

1. Търсене по код на продукта

Въведете кода на продукта, който сте закупили, в полето за търсене в горната част на уебсайта. Търсенето трябва първо да намери самия продукт, а след това (ако има такъв) статията в техническите съвети. 

  • Ако кодът съдържа тире, напишете само част от кода преди тирето
  • Ако не можете да намерите статия за конкретния продукт, можете да опитате да намерите общ съвет за цяла серия продукти, които имат еднакво управление (вижте точка 2.)

Jak vyhledávat v poradně dle produktového kódu

2. Търсене по продуктови серии

В полето за търсене в горната част на уебсайта въведете името на продуктовата серия, напр. 

  • Secutek SGT
  • Secutek SRT
  • Secutek SWX
  • и т.н..

Vyhledávání dle série produktů

3. Ръчно търсене в технически съвети

Можете също така да прегледате техническите съвети ръчно, както следва 

  1. Отидете на технически съвети
  2. Изберете категорията, която ви интересува
  3. Разгледайте отделните статии

Как да постъпите при рекламация

Ако не сте успели да намерите решение на проблема си в техническите съвети, можете да направите рекламация по един от следните начини. 

За успешното и възможно най-бързо уреждане на рекламацията, моля:

  • най-подробно опишете дефекта
  • изпратете продукта заедно с всички използвани аксесоари 
  • изпратете кодовете за достъп, паролите и другите данни за вход, необходими за работа с устройството 

Рекламации на стоки

Можете да изпратите продукта директно до отдел за рекламации на SecuPro.bg, където ще се радваме да разгледаме рекламацията Ви. 

  1. На отделен лист, напишете описание на неизправността, моля, опишете възможно най-точно за каква неизправност става дума. Колкото по-подробна информация получим от вас, толкова по-добре ще можем да разгледаме жалбата. Също така напишете вашето име/номер на поръчка. 
  2. Опаковайте продукта внимателно, за да не се повреди по време на транспортиране. Приложете Формуляра за рекламация и касова бележка за покупка на продукта. 
  3. Изпратете продукта до нашия отдел за рекламации:

получател: SHX Trading s. r. o.
улица: Hrusická 3
ПК: 141 00
град: Прага
Чешка република
тел: 00420725359870
info@secupro.bg

Моля изпратете стоките чрез куриерска фирма Спиди и запазете бележката с товарителницата за проследяване на пратката. 

Често задавани въпроси


Колко време отнема обработката на рекламацията?

В случая имаме 30 дни, за да уредим рекламацията. Този период тече, ако имаме всички документи от вас. В повечето случаи обаче ще разгледаме рекламация много по-рано. 

Какви документи са ми необходими за обработка на рекламацията?

Всичко, от което се нуждаете, е касовата бележка за покупка на продукта и попълнен формуляр за рекламация. 

Трябва ли да изпратя продукта в оригиналната опаковка и включително аксесоарите?

Оригиналната опаковка не се изисква. Изпратете обаче с продукта и аксесоарите. Понякога аксесоарът може да е причината за неизправността. 

Къде мога да разбера как се обработва рекламацията ми?

Текущия статус на вашата рекламация може да проверите на имейл info@secupro.bg.

Как да направим рекламация, ако купувачът е търговец (издадена е фактура)

Търговците, купуващи стоки с фактура, не са обхванати от законоустановената гаранция и по този начин методът за разрешаване на рекламации е по индивидуално споразумение. Опитваме се да бъдем коректни към всички.

Ще бъда ли таксуван в случай на неодобрена рекламация?

Времето на техниците, които разглеждат рекламациите, струва нещо, но дори и в случай на неодобрена рекламация, няма да бъдете таксувани за тяхната работа. 

Ако искате да ви изпратим продуктите обратно по пощата, ние ще Ви таксуваме само за разходите за доставка. 

В случай на многократни неодобрени рекламации ще бъдете таксувани за напразно прекараното време на техника в размер на 42 лв./ч. Времето се таксува за започнат четвърт час. 

Теми

GDPR(1)
Широка гама

Над 5000 продукта

​Производство по поръчка

От проектирането до изпълнението

Дискретна доставка

Без данни за електронния магазин

Специалист в областта 

Над 10 години в индустрията

Скорост на доставка
Качество на комуникацията
Бизнес яснота
93 %
нашите клиенти бяха доволни от покупката на www.secupro.bg
27 оценка