Съвети за решаване на проблеми с подслушватели на мобилни телефони

Ако не сте запознати с приложението за подслушване на мобилен телефон, значи сте на правилното място.

Съвети за решаване на проблеми с подслушватели на мобилни телефони

Закупили ли сте подслушвател на мобилен телефон и имате проблем с използването му? Ето решения за най-често срещаните проблеми, които може да срещнете. 

Изберете вашия проблем

На сървъра не се записват всички данни

Проблемът може да бъде причинен от няколко фактора.

  • Телефонът няма връзка с интернет
    Мобилният телефон няма сигнал или услугите за данни са изключени. Когато телефонът няма достъп до интернет, не е възможно да се изпращат данни до сървъра. 
     
  • Превишен е лимитът за данни за дадения месец
    Отсега нататък данните ще се качват само след свързване през WiFi. Като алтернатива можете да увеличите ограничението за данни в настройките на акаунта си. 
     
  • Приложението е премахнато от телефона ви
    В този случай приложението трябва да бъде качено отново на телефона. Приложението се изтрива, например, по време на фабрично нулиране на устройството. 
     
  • Приложението е блокирано от антивирусна програма
    Антивирусните програми или други приложения за оптимизация могат да оценят поведението на приложението за подслушване като рисковано и да го блокират. В този случай е необходимо или да премахнете антивирусната програма, или да разрешите изключение за нашето приложение. 

Едната страна на връзката може да се чува добре, докато другата е лоша или изобщо не се чува

Проблемът е, че всеки тип телефон третира записването на разговори по различен начин. По принцип има 2 основни опции: 

  1. Телефонът позволява запис директно от разговора (тогава и двете страни на разговора ще се чуват добре) 
  2. Телефонът не позволява запис директно от разговора (тогава разговорът обикновено се записва през микрофона на целевия телефон, а участникът, който говори от другата страна, може да бъде трудно чуваем или изобщо не е възможно да го чуе)

Има няколко различни настройки на източника на запис, всяка от които може да работи на различен телефон. 

След инсталацията приложението ще се опита автоматично да избере най-подходящия източник. Ако обаче резултатът не е идеален, възможно е да се опитате да нулирате източника ръчно в настройките. Výběr zdroje nahrávání

Нямам инструкции за употреба

Винаги можете да изтеглите инструкциите за експлоатация директно от конкретния продукт на нашия уебсайт. Ако не можете да проследите ръководството, свържете се с нашата поддръжка на клиенти. 

 

Не можахте да разрешите проблема?

Ако не сте успели да решите проблема, свържете се с нашата поддръжка на клиенти.

Дискусия

Темата все още не е коментирана.

Само регистрирани потребители могат да участват в дискусията.

Широка гама

Над 5000 продукта

​Производство по поръчка

От проектирането до изпълнението

Дискретна доставка

Без данни за електронния магазин

Специалист в областта 

Над 10 години в индустрията

Скорост на доставка
Качество на комуникацията
Бизнес яснота
93 %
нашите клиенти бяха доволни от покупката на www.secupro.bg
27 оценка