Технически съвети за камерите Secutek SBS

Тук ще намерите полезни съвети и отговори на най-често задаваните въпроси относно охранителните камери от серията Secutek SBS.

1. Общи въпроси и настройки

1.1 Как да настроите интервално заснемане на снимки (Timelapse)

Камерите Secutek SBS поддържат интервално заснемане на снимки и тяхното съхранение или в собствената им памет, или качване на FTP сървър. 

Настройките трябва да се извършват чрез уеб интерфейса на камерата (не чрез програма за компютър или мобилно приложение). Настройките могат да бъдат намерени в раздела SETTINGS - ADVANCED - AUTOSNAP. 

Тук също можем да зададем график за правене на снимки за всеки ден от седмицата. 

Забележка: За камери с поддръжка на 3G / 4G е необходимо да се свържете с WiFi точка за достъп, излъчвана от камерата, и да влезете в уеб интерфейса чрез IP адреса 192.168.100.100


1.2 Как да настроя камерата чрез уеб интерфейса?

Използвайте инструмента за търсене, за да разберете IP адреса на камерата.




След това в интернет браузъра chrome отидете на този адрес и попълнете данните потребителско име: admin, парола: admin. 


Сега кликнете върху PC view.


Кликнете на settings.


Вече имате възможност да конфигурирате камерата напълно според вашите изисквания.


1.3 Как да добавя камера към приложението с помощта на QR код?

Тук ще научите как да добавите камера към приложението с помощта на QR код. 

1.4 Как да добавя камера към приложението, когато е свързано през LAN?

Ето видеоурок за добавяне на камера през LAN.

IFrame

1.5 Как да настроя записването на FTP?

Процедурата за настройка на записване на FTP сървър е както следва: 

1. За избраната камера въведете настройките на камерата. 

2. Отворете настройките за FTP.

3. Попълнете необходимите данни. 

Server Address: попълнете страницата на сървъра
Server Port: порт на сървър (предварително попълнен порт 21 работи по подразбиране)
User Name: попълнете името на акаунта
Password: попълнете паролата
Passive mode: позволете
Path./: оставете празно (задайте името на папката, в която трябва да се записват записите)

След това кликнете върху TEST FTP SETTINGS. Ако тестът премине, кликнете върху APPLY

Забележка: Ако нямате собствен FTP сървър, можете да го наемете от нас. Ако се интересувате, не се колебайте да се свържете с нас. 

1.6 Възможно ли е да свържете 4G Secutek SBS камера към локална WiFi мрежа?

За да свържете 4G камера към локална WiFi мрежа, трябва да продължите в следните точки.

1. Свържете се с WiFi мрежата на 4G камерата на вашия телефон или лаптоп и отидете на страница 192.168.100.1 

 

2. Влезте в WiFi настройките (WiFi settings).

3. В WiFi настройките щракнете върху иконата Add до WiFi Hotspot.

 

4. Изберете локалната wifi мрежа, въведете нейната парола и потвърдете избора си, като щракнете върху иконата за прилагане. 

5. Връзката на камерата с мрежата се обозначава с иконата вж. снимка по-долу. 

 

 

1.7 Как да настроите известия по имейл в приложението CamHi

Препоръчваме да използвате Gmail за изпращане на известия по имейл. За да започнете успешно, трябва да направите 2 стъпки - задайте параметрите в камерата и след това регулирайте сигурността на Gmail. 

Настройки на камерата

Включете приложението CamHi и отидете на НАСТРОЙКИ (назъбено колело) -  EMAIL SETTING 

Тук направете настройките, както е показано.

След това трябва да получите имейл, в който се посочва, че Gmail е блокирал заплахата за сигурността. Ако не сте получили такъв имейл, или сте задали неправилно параметри в камерата (например грешка в паролата), или комуникацията е блокирана от интернет доставчика (вижте точка 2.1). 

Ако сте получили имейл, блокиращ опита за влизане, трябва да коригирате настройките за сигурност на имейла. За да направите това, изпълнете следните стъпки:

Настройки на сигурността

1) Влезте във вашия акаунт на gmail.com.

2) Отидете в Настройки (икона на зъбно колело вдясно -> Настройки). 


3) Преминете към раздела Акаунти и импортиране и в раздела Промяна на настройките на акаунта: кликнете върху Други настройки на акаунта в Google

4) В лявата колона кликнете върху Сигурност

5) В най-долната част на страницата, в раздела Достъп до по-малко защитени приложения, кликнете върху Активиране на достъпа и го превключете на Включено 

6) Превключете активирането на по-малко сигурните приложения на Включено 

Ако все още не получавате известия по имейл от камерата си след регулиране на защитата на Gmail, вижте раздел 2.1. 

1.8 Как да свържа репродукторът PR-IP02 към камерата?

Ето диаграма и описание на свързването на репродуктора към SBS камерите. 

1 - Свържете репродуктора с аудио кабел към Audio out конектора (чинч) на камерата 
2 - Свържете репродуктора към 12V захранване (можете да свържете отделно захранване или да използвате разклонител, за да разделите захранването от камерата. 

1.9 Как да рестартирам камерата?

Камерата може да бъде нулирана, като натиснете и задържите (5сек.) бутона за нулиране. Нулирането е подходящо, ако забравите паролата на камерата или трябва да я свържете с друга WiFi мрежа. 

1.10 Колко данни консумира камерата за 1 час?

Консумацията на данни е приблизително 200mb / 1ч. и поради подобрената компресия се прилага за 1.3MP, 2MP и 5MP камери. 

В същото време е необходимо да се вземе предвид, че консумацията на данни се случва само когато сте свързани към онлайн визуализацията на камерата. Когато не сте свързани към камерата, камерата не консумира данни. 

1.11 Как да настроя IR осветлението на 4G камера?

IR осветлението трябва да се настрои чрез уеб интерфейса. За да направите това, е необходимо да се свържете с WiFi мрежата на камерата. Можете да намерите настройките за IR осветление в раздела Media-Image. След това можете да настроите чувствителността му или да активирате/деактивирате.

l

2. Отстраняване на неизправности

2.1 Изпращането на имейли от камерата не работи

Ако сте настроили известия по имейл съгласно точка 1.7 и те не работят въпреки промените в настройките за защита на имейла, тогава техният доставчик на интернет или имейл блокира изпращането им. 

В този случай трябва да се свържете с вашия интернет доставчик, да опишете проблема и да се съгласите с него или нея, за да активирате тази функция или да препоръчате правилните настройки. 

2.2 4G камерата не е онлайн (не е възможно да се свържете чрез приложението)

Проблемът може да бъде причинен от няколко фактора.

  1. Камерата не е свързана към захранването
    Ако камерата не е свързана към захранването, няма да е възможно да се свържете с нея. Например можете да проверите дали камерата е свързана към захранването, като я поставите на тъмно. Ако камерата е включена, тя ще щракне, когато е изключена (IR филтърът се превключва) и в същото време светодиодите трябва да светят в червено. 
     
  2. Поставената SIM карта няма активни данни или активен ПИН код
    Извадете SIM картата, поставете я в мобилния телефон и проверете дали:
    - телефонът ще се включи или ще изисква ПИН (ако е необходимо, той трябва да бъде анулиран)
    - дали картата има активни данни (т.е. изключете WiFi връзката в мобилния телефон и опитайте да се свържете с който и да е уебсайт) 
     
  3. SIM картата се поставена на обратно
    Някои модели камери имат поставяне на SIM карта, проектирана по такъв начин, че често се изкушава да поставите SIM картата на обратно. Затова проверете дали SIM картата е поставена правилно, в съответствие с инструкциите. 
     
  4. SIM картата е с несъвместим размер
    Ако SIM картата в слота е разхлабена, това означава, че сте използвали по-малка SIM карта от поддържаната. В този случай поставете SIM картата в подходящия адаптер, за да стане съвместима по размер. Вижте ръководството на продукта за поддържания размер за конкретна камера. 
     
  5. Антените не са инсталирани правилно
    Проверете дали антените са завинтени правилно. Без завинтените антени камерата няма да може да приеме сигнала. 
     
  6. В локацията няма сигнал
    Ако на тестовото място няма сигнал, камерата не може да работи. Работата на камерата е взискателна, така че ако видите, че имате само минимален сигнал в телефона си, например, камерата може да работи ненадеждно или изобщо да не работи. 

Ако проблемът не може да бъде разрешен, ще е необходимо да ни изпратите камера за рекламация. В идеалния случай изпратете ни камерата, включително SIM картата, която използвате в нея. 

 

Хареса ли ви тази статия?
Често задавани въпроси за камери EasyN Често задавани въпроси за камери EasyN Výrobca neuvedený Výrobca neuvedený

Дискусия

Темата все още не е коментирана.

Само регистрирани потребители могат да участват в дискусията.

Широка гама

Над 5000 продукта

​Производство по поръчка

От проектирането до изпълнението

Дискретна доставка

Без данни за електронния магазин

Специалист в областта 

Над 5 години в индустрията