Много често клиентите рекламират стоки с уговорката, че например скритата камера не записва. От нашия опит знаем, че над 70% от продуктите се изпращат ненужно за оплаквания. Разгледайте най-честите причини за проблема с записа.
1. Устройството не зарежда
Напълно функционалното устройство често е „нефункционално“, тъй като не е заредено.
Какво да предприемем:
- заредете устройството поне 2 часа, преди да го използвате
- проверете за дефектен захранващ кабел или зарядно устройство
- ако устройството не се зарежда, вижте статията Защо устройството не се зарежда
2. Не е поставена карта с памет
Повечето продукти нямат собствена памет и за записване трябва да се постави карта с памет.
Какво да предприемем:
- pоставете съвместима карта с памет в устройството преди употреба
- поставете картата, когато устройството е изключено - повечето устройства не могат да четат картата по време на изпълнение
3. Използваната карта с памет не работи или е заразена
Ако използвате нефункционална или заразена карта с памет, устройството може да не работи правилно.
Какво да предприемем:
- опитайте да форматирате картата на компютър или тествайте неговата функционалност в друго устройство
- ако имате възможност, опитайте да използвате друга карта с памет
4. Използваната карта с памет не се поддържа
Ако устройството поддържа карти с памет до 32 GB, то няма да може да работи правилно, когато използвате карта от 128 GB.
Какво да предприемем:
- използвайте съвместима карта
Дискусия
Само регистрирани потребители могат да участват в дискусията.